domingo, 18 de octubre de 2009

L'entrevista

13 d'0ctubre del 2009

Són les sis de la tarda, espero davant la porta de l'aula del seminari, és la primera entrevista amb la tutora, l'Imma. Penso que pot ser un moment cara a cara, per compartir primeres sensacions d'aquesta nova etapa i com han passat les primeres setmanes.

Abans de trobar-me amb l'Imma, vaig haver de completar una fitxa sobre algunes preguntes de característiques personals, estudis, futur, entre d’altres. Hi vaig haver de dedicar un cert temps, ja que escriure sobre mi mateixa sempre visualitzo un mar de dubtes, encara que estic contenta perquè ja començo a tenir clares certes coses, com el meu futur.

Parlar amb l’Imma m’ha anat bé, hem compartit uns minuts a personalitzar la situació d’estudis i m’ha aportat alguns consells, que aniré aplicant durant aquesta esperada i nova etapa.


Aprendre és ensenyar

No hay comentarios:

Publicar un comentario